2014年1月23日星期四

最新ISEB BH0-001試験の練習問題と解答

IT-Passports.comのBH0-001問題集は素晴らしい参考資料です。この問題集は絶対あなたがずっと探しているものです。これは受験生の皆さんのために特別に作成し出された試験参考書です。この参考書は短い時間で試験に十分に準備させ、そして楽に試験に合格させます。試験のためにあまりの時間と精力を無駄にしたくないなら、IT-Passports.comのBH0-001問題集は間違いなくあなたに最もふさわしい選択です。この資料を使用すると、あなたの学習効率を向上させ、多くの時間を節約することができます。

今あなたが無料でIT-Passports.comが提供したISEBのBH0-001認定試験の学習ガイドをダウンロードできます。それは受験者にとって重要な情報です。

試験番号:BH0-001問題集
試験科目:ISEB 「IT Service Management Foundation」
問題と解答:全41問

今の競争の激しいIT業界ではISEBのBH0-001試験にパスした方はメリットがおおくなります。給料もほかの人と比べて高くて仕事の内容も豊富です。でも、この試験はそれほど簡単ではありません。

ISEBのBH0-001の認定試験は当面いろいろな認証試験で最も価値がある試験の一つです。最近の数十年間で、コンピュータ科学の教育は世界各地の数多くの注目を得られています。ISEBのBH0-001の認定試験はIT情報技術領域の欠くことができない一部ですから、IT領域の人々はこの試験認証に合格することを通じて自分自身の知識を増加して、他の分野で突破します。IT-Passports.comのISEBのBH0-001認定試験の問題と解答はそういう人たちのニーズを答えるために研究した成果です。この試験に合格することがたやすいことではないですから、適切なショートカットを選択するのは成功することの必要です。IT-Passports.comはあなたの成功を助けるために存在しているのですから、IT-Passports.comを選ぶということは成功を選ぶのことと等しいです。IT-Passports.comが提供した問題と解答はIT領域のエリートたちが研究と実践を通じて開発されて、十年間過ぎのIT認証経験を持っています。

IT-Passports.comは専門的なIT認証サイトで、成功率が100パーセントです。これは多くの受験生に証明されたことです。IT-Passports.comにはIT専門家が組み立てられた団体があります。彼らは受験生の皆さんの重要な利益が保障できるように専門的な知識と豊富な経験を活かして特別に適用性が強いトレーニング資料を研究します。その資料が即ちISEBのBH0-001試験トレーニング資料で、問題集と解答に含まれていますから。

あなたはこのような人々の一人ですか。さまざまな資料とトレーニング授業を前にして、どれを選ぶか本当に困っているのです。もしそうだったら、これ以上困ることはないです。IT-Passports.comはあなたにとって最も正確な選択ですから。我々はあなたに試験問題と解答に含まれている全面的な試験資料を提供することができます。IT-Passports.comの解答は最も正確な解釈ですから、あなたがより良い知識を身につけることに助けになれます。IT-Passports.comを利用したら、ISEBのBH0-001認定試験に受かることを信じています。それも我々が全てのお客様に対する約束です。

ISEB BH0-001認証試験に合格することが簡単ではなくて、ISEB BH0-001証明書は君にとってはIT業界に入るの一つの手づるになるかもしれません。しかし必ずしも大量の時間とエネルギーで復習しなくて、弊社が丹精にできあがった問題集を使って、試験なんて問題ではありません。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.it-passports.com/BH0-001.html

NO.1 A service-based (rather than a customer-based) SLA:
A. Covers all services for a particular customer
B. Covers a set of similar services, for a single customer
C. Covers all services
D. Covers a single service, for all of the customers of that service
Answer: D

ISEB認定資格   BH0-001参考書   BH0-001   BH0-001   BH0-001認定資格

NO.2 Which of the following places Problem Management activities in the correct order:
A. Identify and record, classify, investigate and diagnose, raise an RFC, review the
change
B. Investigate and diagnose, raise an RFC, classify, identify and record
C. Identify and record, investigate and diagnose, raise an RFC, classify, review the
change
D. Review a change, classify, identify and record, investigate and diagnose, raise another
RFC
Answer: A

ISEB   BH0-001認定試験   BH0-001

NO.3 Who must always authorise a Request for Change before the change is built and
tested?
A. The Configuration Manager
B. The Change Initiator
C. The Change Manager
D. Release Management
Answer: C

ISEB   BH0-001   BH0-001

NO.4 With which of the following processes is Problem Management least likely to
interface on a regular basis?
A. IT Financial Management
B. Change Management
C. Incident Management
D. Availability Management
Answer: A

ISEB参考書   BH0-001   BH0-001   BH0-001認証試験

NO.5 Establishing a back-out plan
A. All of them
B. 2 and 4
C. 2 and 3
D. 3 and 4
Answer: C

ISEB   BH0-001   BH0-001認定試験   BH0-001問題集
4.Why is Service Management so important to IT service providers?
A. The success of many businesses depends upon the quality of their IT
B. It's the only way to manage IT in the Internet age
C. It's contained within the IT Infrastructure Library
D. It's the first non-proprietary initiative for the management of IT systems
Answer: A

ISEB   BH0-001認定試験   BH0-001過去問   BH0-001   BH0-001認証試験

NO.6 Which of the following activities may, exceptionally, be omitted for an urgent
change:
1. Recording that the change has been made
2. Testing the change
3. Holding a CAB meeting

NO.7 Why is there sometimes conflict between the goals of Incident Management and
those of Problem Management?
A. Because specialist support staff do not properly document the work-arounds they
identify which consequently prevents the 1st line support staff from applying them the
next time the incident occurs
B. Because Problem Management is often carried out by technical staff who also have
operations responsibilities and who cannot allocate enough resources to problem solving
C. Because Problem Management is focusing on identifying permanent solutions and
therefore the speed with which these solutions are found is of secondary importance
D. Because Problem Management staff rarely give feedback spontaneously, forcing the
1st line support staff to chase them
Answer: C

ISEB認定証   BH0-001過去問   BH0-001   BH0-001練習問題

NO.8 Which of the following is NOT the responsibility of the Release Management
process?
A. The physical aspects of software control
B. Ensuring that the accuracy of CMDB entries concerning software CIs is maintained
C. Helping to determine the software release policy
D. Distributing software
Answer: B

ISEB   BH0-001   BH0-001参考書   BH0-001問題集

NO.9 Which of these is/are TRUE?
1. Functional escalation is an essential part of the Incident Management process
2. All calls to the Service Desk should be treated as incidents
3. Service Requests can be handled by Service Desk Staff
A. 1 and 3
B. All three of them
C. Only 1
D. 1 and 2
Answer: A

ISEB   BH0-001   BH0-001   BH0-001

NO.10 Possible problems with Change Management include:
A. Greater ability to absorb a large volume of change
B. Increased visibility and communication of changes
C. Lack of ownership of impacted services
D. Better alignment of IT services to actual business needs
Answer: C

ISEB認定試験   BH0-001   BH0-001認証試験

IT業種は急激に発展しているこの時代で、IT専門家を称賛しなければならないです。彼らは自身が持っている先端技術で色々な便利を作ってくれます。それに、会社に大量な人的·物的資源を節約させると同時に、案外のうまい効果を取得しました。彼らの給料は言うまでもなく高いです。そのような人になりたいのですか。羨ましいですか。心配することはないです。IT-Passports.comのISEBのBH0-001トレーニング資料はあなたに期待するものを与えますから。IT-Passports.comを選ぶのは、成功を選ぶということになります。

没有评论:

发表评论